6 תשובות
תחשבי כול פעם על התוצאות שיהיו לך ולבד לא תרצי
אני חושבת מה יותר כדאי לי,לאכול את זה ולעלות או לא לאכול ולהתאפק ולרדת במשקל,מה יעשה אותי יותר מאושרת?
אני כן
אני ודיאטה לא הולכים ביחד
מסטיקים ומים
אנונימית
כשרעבים, קשה לעמוד בפתויים.
יותר קל לי, להכין אוכל מתאים מראש, מלאתגר את כח הרצון שוב ושוב.