8 תשובות
איזה חוצפן.. מה את ברירת מחדל? הייתי מעיפה אותו לאת יודעת איפה
שואל השאלה:
כתבתי לו אז לך עם ***
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי כבר אבל אני פוחדת שלא יהיה לי מישהו אחר
אנונימית
יהיה לך הרבה יותר טוב.. למה את צריכה לעשות דברים כאלה עכשיו..
שואל השאלה:
הוא ענה סתם ניראלך איזה בלאט ***
אנונימית
הוא מחזיק אותה בחכה (לכל המבינים) ואת ממש לא צריכה להיות ברירת מחדל של אף אחד . הפסד שלו , מגיע לך מישהו שאת תהיי בראש סדר העדיפויות שלו - בלי שאלה בכלל !
שואל השאלה:
מפחדת שלא יהיה מישהו כזה
אנונימית
את עוד צעירה , יהיו לך עוד באמת כל כך הרבה אנשים .. תאמיני לי שיהיו לך ויותר מאחד ! תתפסי מעצמך יותר !!!