8 תשובות
איזה חוצפן.. מה את ברירת מחדל? הייתי מעיפה אותו לאת יודעת איפה
שואל השאלה:
כתבתי לו אז לך עם ***
כתבתי לו אז לך עם ***
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי כבר אבל אני פוחדת שלא יהיה לי מישהו אחר
נמאס לי כבר אבל אני פוחדת שלא יהיה לי מישהו אחר
אנונימית
יהיה לך הרבה יותר טוב.. למה את צריכה לעשות דברים כאלה עכשיו..
שואל השאלה:
הוא ענה סתם ניראלך איזה בלאט ***
הוא ענה סתם ניראלך איזה בלאט ***
אנונימית
הוא מחזיק אותה בחכה (לכל המבינים) ואת ממש לא צריכה להיות ברירת מחדל של אף אחד . הפסד שלו , מגיע לך מישהו שאת תהיי בראש סדר העדיפויות שלו - בלי שאלה בכלל !
שואל השאלה:
מפחדת שלא יהיה מישהו כזה
מפחדת שלא יהיה מישהו כזה
אנונימית
את עוד צעירה , יהיו לך עוד באמת כל כך הרבה אנשים .. תאמיני לי שיהיו לך ויותר מאחד ! תתפסי מעצמך יותר !!!
באותו הנושא: