התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שאכלתי הרבה אני לא מרגישה רעבה אבל הבטן שלי מקרקרת בלי הפסקה ?
29 במרץ 2019, 17:10
רעב
בטן
בטן מקרקרת
רעשים בבטן
אוכל
תשובה אחת
כנראה זה רעשי עיכול
c
campanella
באותו הנושא:
הגיוני שאכלתי היום רק ארוחת צהריים ואני לא רעבה?
הגיוני שאכלתי היום רק 100 קלוריות ואני לא מרגישה חלשה ועייפה או משהו?
זה הגיוני שאכלתי היום רק כריות עם חלב ואני לא רעבה?
הגיוני שאני רעבה מתה או שאכלתי מספיק?
הגיוני שאכלתי אתמול הרבה ממש והיום בבוקר ראיתי שעליתי במשקל 700 גרם?
אני מרגישה שאכלתי היום מלא אבל אני פשוט לא מפסיקה להיות רעבה, מה לעשות?
הגיוני שאכלתי היום סלט עם פסטה ועד עכשיו אני לא רעבה?זה ממש הזוי בדרך כלל אני זוללת
רעבה לאחר ארוחת הערב - זה הגיוני שאני עדיין רעבה עכשיו אחרי שאכלתי בארוחת ערב שתי פרוסות לחם מלא עם טחינה, ביצה קשה וכמה חתיכות של עגבנייה ומלפפון?
הגיוני שאכלתי היום רק מרק ותפוח ואני לא רעבה בכלל?
אוף אני מרגישה שאכלתי מלא זה הרבה?
הגיוני שאכלתי רק 300 קלוריות היום ואני לא רעבה?