11 תשובות
לא.
לא ממש
רק כשאני מדברת עם המורות שלי אני יוצרת קשר עין רצוף כדי שידעו שאני כועסת
אבל בדרך כלל זה גורם לי להרגיש לא בנוח
רק כשאני מדברת עם המורות שלי אני יוצרת קשר עין רצוף כדי שידעו שאני כועסת
אבל בדרך כלל זה גורם לי להרגיש לא בנוח
ממש ממש לא
לא
וואו לא
ממש לא.
אני אפילו לא מסתכלת לאנשים שאני מכירה בעיניים. זה שיא המלחיץ אותי
אני אפילו לא מסתכלת לאנשים שאני מכירה בעיניים. זה שיא המלחיץ אותי
לא, אני לא יודעת למה אבל קשה לי מאוד להתסכל בעיניים.
לא מכ
פחות אבל אני משתדלת כי זה מראה כבוד
לא אלוהים אני אבכה
באותו הנושא: