4 תשובות
זה הכי יפה ככה. תאהבי את עצמך
לא כזה נורא
זה המבנה גוף של נשים. אין לך מה לעשות עם זה...
אנונימית
זה ממש לא נורא. העיקר שתאהבי את את הגוף שלך. ואם את רוצה לסדר אתזה אז תעשי כל יום קצת תרגילים שעובדים על ירכיים וזהו.
באותו הנושא: