9 תשובות
ממש לא.
לא שונא
נרתע ולא כזה אוהב להיות בסביבתם, קשה לי עם זה (לא בקטע של רחמים עליהם)
לא
ממש לא, אחד החברים הכי טובים שלי אוטיסט
אני כזאת, בתפקוד גבוה מאוד.
ממש לא
לא, יכול להיות שאני ארתע מההתנהגות שלהם כי אני לא רגילה לזה, אבל כנראה אני הייתי מתרגלת גם לזה אם הייתי חברה של ילדים עם אוטיזם
יש ילד מהכיתה המקבילה עם אספרגר, ספציפית הוא קצת מעצבן אותי כי הוא נכנס לכיתה שלנו ויוצא בלי סיבה וזה עושה הרבה רעש, אבל חוץ מזה אין לי בעיה איתו