6 תשובות
ממש לא וכדאי לך מאוד לשנות את השאלה שלך...
לא..
שואל השאלה:
יש לי אח אוטיסט הוא הורס לי תחיים
אנונימי
ו..?אתה ממש לא אמור לשנוא אותו,אתה אמור לעזור לו עם זה.
תנסח את השאלה שלך בצורה יותר נחמדה פעם הבאה !
זה לא ממש אשמתו שהוא נולד ככה ,למה הוא הורס לך את החיים?
שואל השאלה:
לא
אנונימי
אני מכירה ילדים כאלה