6 תשובות
ממש לא וכדאי לך מאוד לשנות את השאלה שלך...
לא..
שואל השאלה:
יש לי אח אוטיסט הוא הורס לי תחיים
יש לי אח אוטיסט הוא הורס לי תחיים
אנונימי
ו..?אתה ממש לא אמור לשנוא אותו,אתה אמור לעזור לו עם זה.
תנסח את השאלה שלך בצורה יותר נחמדה פעם הבאה !
זה לא ממש אשמתו שהוא נולד ככה ,למה הוא הורס לך את החיים?
תנסח את השאלה שלך בצורה יותר נחמדה פעם הבאה !
זה לא ממש אשמתו שהוא נולד ככה ,למה הוא הורס לך את החיים?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
אני מכירה ילדים כאלה
באותו הנושא: