7 תשובות
פרפרים? לא חח
וזה כיף
כן ברגע שאת אוהבת את מי שאיתך
אני יכולה להגיד לך שברגע שהוא נגיד מסובב לי את הראש ומנשק אותי יש לי פרפרים בבטן
אמאלה ככ, בהתחלה זה מוזר קצת, ואז זה ממש כיףף, אי אפשר להפסיקק.
ושתראי זוגות מתנשקים תקנאי יותר מתמיד
אם את מאוהבת בפרטנר..
בנשיקה הראשונה שלי די ריחפתי באוויר^^
אנונימית
לא
זה סבבה תלוי עם מי ואיך הוא מנשק
יכול להיות מושלם ויכול להיות דוחה
אם את מאוהבת בפרטנר אז כן כמובן
עם הלשון זה יותר נעים...