התחברות
הרשמה
למה יש לי הרגשה של פרפרים בבטן
אבל באזור האגן?
8 באפריל 2018, 20:29
פרפרים
התרגשות
ביטויים
2 תשובות
אולי נתפס לך האיזור? תעשי אמבטיה.. יכול להיות שזה יעביר את זה
J
J1
שואל השאלה:
לא
אנונימית
באותו הנושא:
מה זה פרפרים בבטן? זה נעים?
גם לבנים יש תחושה של "פרפרים בבטן" מבנות? מתרגשים מדברים שבנות עושות או אומרות ומרגישים כמו פרפרים בבטן, תחושת עונג בבטן
התנשקנו ולא הרגשתי פרפרים בבטן... זה אומר שאני לא אוהב אותה או שהייתי לחוץ?
למה כל הזמן שאני חושבת עליו יש לי פרפרים בבטן?
פרפרים בבטן זו תחושה לא נעימה?
כשמתנשקים עם מישהו שאוהבים באמת מרגישים פרפרים כאלה בבטן או שזה סתם אמירה כזאת כי מתרגשים?
מה זה "פרפרים בבטן"?
למה כשאני עצבני ויש לי רגשות שנאה אני מרגיש פרפרים בבטן?
נכון בנשיקה הראשונה יש פרפרים בבטן ומתרגשים מלא? אז זה ככה רק בראשונה? או שבכל נשיקה?
אני יוצאת מפגרת שהתנשקתי היום פעם ראשונה צרפתית ואני מתלהבת עם פרפרים בבטן?
גם כשאתם חושבים על הקראש שלכם יש לכם פרפרים בבטן?