4 תשובות
אין עבודות נתפסו כולם כבר חןדשים לפני
שואל השאלה:
אין לי בעיה לעבוד גם בכפר סבא ורעננה
כן תתקשרי למטה הארצי של הבחירות ואז תבקשי את השלןחה של העיר שלך
למשל אצלי השלוחה של הרצליה זה נתניה

אבל כבר נתפסו כל העבודות אין לך מה לנסות
אני יודעת דרך מישהו מסויים בירושלים