6 תשובות
את צודקת
אנונימית
שתעשה מה שהיא רוצה.. למה זה מפריע לך?
באופן כללי לא אוהבת את האופי שלה
מי זאת? ובעיקרון שתעשה מה שהיא רוצה זה החיים שלה לא שלנו
שתעשה מה שבא לה, הגוף שלה, החיים שלה.
כפי שציינת, זה הגוף שלה. זה חשבון האינסטגרם שלה והיא יכולה להעלות *מה שבא לה*. זה בחיים לא מצדיק הטרדה מינית.
מסביר את הדעה שלי עליה