2 תשובות
גם אני הרגשתי ככה לפני העבודה הראשונה שלי , אבל זה באמת בקטנה . ראיון עבודה זה סך הכל לשבת עם בן אדם שהוא כמוך ולענות לו על כמה שאלות , זה קטן עלייך . עבדתי בעבודה הראשונה שלי שנתיים והיא נתנה לי המון . מלא בהצלחה
קודם כל זה רק ראיון תראי איך את מתקדמת מכאן הם לא ישלחו אותך ישר לעבוד ויאשימו אותך בדברים
יש נהלים תמיד יש התלמדות לעובדים כך שירגישו מוכנים לעבודה שיתנו לכם כלים להצלחה וזה מה שיניע אותך להמשיך לעבוד כי יש לך את הידע ואת הרצון לעשות כסף משם אין כבר דאגות
יש נהלים תמיד יש התלמדות לעובדים כך שירגישו מוכנים לעבודה שיתנו לכם כלים להצלחה וזה מה שיניע אותך להמשיך לעבוד כי יש לך את הידע ואת הרצון לעשות כסף משם אין כבר דאגות
באותו הנושא: