5 תשובות
תפוגזר
ריפליי
אם אני לא טועה קוראים לזה רישייפ, מוסיף לזה סקופ חלבון וניל עוגיות... בין האהובים עלי.
משקה שקוראים לו relax, הכי טעים.
ריפליי או רילקס
באותו הנושא: