8 תשובות
כן לגמרי
זה בגלל שהתבגרת והפנמת את העניין
כן, תסכול, ייאוש וכובד בלב.
מכירה..
שואל השאלה:
בעיקר תסכול וכובד.
בעיקר תסכול וכובד.
אנונימית
שואל השאלה:
והינה הדמעות יצאו
והינה הדמעות יצאו
אנונימית
כן
באותו הנושא: