16 תשובות
קרה לי מלא.
קרה. ממש ככה
כן, כן.
קרה לי גם שבכיתי שנה שלמה עד שלא הצלחתי לבכות יותר.
קרה לי גם שבכיתי שנה שלמה עד שלא הצלחתי לבכות יותר.
כן
היה יום אחד מזמן
אני לא בוכה בכללי
אני לא בוכה בכללי
שואל השאלה:
טוב לדעת שאני לא היחידה
טוב לדעת שאני לא היחידה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא בוכה בכללי כי זה מראה חולשה ואני לא רוצה להראות חולשה
אבל היום הכל התפרץ בגלל שבדרך כלל אני לא בוכה וכל שנייה בכיתי בגלל משהו שקרה לי היום בלי לעצור ועכשיו אני חושבת על זה ומרגישה שאני בוכה בלי בכי
אני גם לא בוכה בכללי כי זה מראה חולשה ואני לא רוצה להראות חולשה
אבל היום הכל התפרץ בגלל שבדרך כלל אני לא בוכה וכל שנייה בכיתי בגלל משהו שקרה לי היום בלי לעצור ועכשיו אני חושבת על זה ומרגישה שאני בוכה בלי בכי
אנונימית
תאמיני לי, תגידי תודה. את לא רוצה להגיע למצב שבו את מפסיקה להרגיש. ואפילו אם יש בפנים סערה שום דבר לא יוצא. זה סבל.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מפסיקה להרגיש?
מה זאת אומרת מפסיקה להרגיש?
אנונימית
numb
קרה בטח קרה אבל זה עובר
שואל השאלה:
אני מיואשת כבר
אני מיואשת כבר
אנונימית
קרה לי כן. ממש לאחרונה. שולחת לך המון חיבוקים , אל תתיאשי הכל יהיה בסדר בסוף:) את יכולה לשלח לי הודעה אם את צריכה מישהט רנדומלי לדבר איתו
שואל השאלה:
פשוט ישבתי במיטה ובכיתי ברמות, שאלו אותי מה יש לי ואם אני בסדר ואני פשוט עונה "אני בסדר" ואני לגמרי לא בסדר הכל כזה קשה אוף אני פשוט לא רואה איך לעבור את זה כבר
פשוט ישבתי במיטה ובכיתי ברמות, שאלו אותי מה יש לי ואם אני בסדר ואני פשוט עונה "אני בסדר" ואני לגמרי לא בסדר הכל כזה קשה אוף אני פשוט לא רואה איך לעבור את זה כבר
אנונימית
את תעברי את זה! את חזקה בטירוף , וכלום לא ישבור אותך. לא יודעת מה קרה. אבל תמיד תזכרי שאת שווה המון, אל תתני לכלום להוריד אותך למטה,תזכרי שאף אחד לא מושלם
וזה בסדר לבכות, זה משחרר
וזה בסדר לבכות, זה משחרר
שואל השאלה:
זה משחרר אבל מראה חולשה ואני כלכך משתדלת לא וכבר לא יכלתי יותר
חבל שאין לי עוד פרחים
זה משחרר אבל מראה חולשה ואני כלכך משתדלת לא וכבר לא יכלתי יותר
חבל שאין לי עוד פרחים
אנונימית