5 תשובות
הרבה
לא בריא בעליל.
זה דופק גם את המח.
זה דופק גם את המח.
וואי וואי ... דופקת חזקק אחותיי לפחות תצמצמי תדללי
מאוד, אם את לא רוצה שבעתיד תצטרכי השתלת כבד כי יהיה לך שחמת כבד או צהבת אז ממש כדאי שתפחיתי.
לא בריא, דופק כמובן
מילא ויסקי (x
מילא ויסקי (x
באותו הנושא: