5 תשובות
לא בריא בעליל.
זה דופק גם את המח.
וואי וואי ... דופקת חזקק אחותיי לפחות תצמצמי תדללי
מאוד, אם את לא רוצה שבעתיד תצטרכי השתלת כבד כי יהיה לך שחמת כבד או צהבת אז ממש כדאי שתפחיתי.
לא בריא, דופק כמובן
מילא ויסקי (x