8 תשובות
הלוואי
את צודקת.
בתיכון הוא מתחיל ב10 או 9:15 לפעמים.
לי קבוע במערכת יש 3 ימים שאני מתחיל ב10:00
לי קבוע במערכת יש 3 ימים שאני מתחיל ב10:00
תמיד שאלתי את זה, עוד אין לי תשובה
הלוואי, צודקת
אצלי יש רק יום אחד שאני מתחילה ב11:50 והשאר רגיל ב8
אצלי נגיד יש מלא שעות אז מתחילים תמיד בשעת אפס... ותכלס אני מעדיפה מוקדם, כי אם לא אז כל היום יתבזבז...
אמן שזה יקרה.
באותו הנושא: