4 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי כמה שיכולתי, לא הרעבתי את עצמי שלא תחשבו ככה. הייתי שבעה. אם הייתי נשארת רעבה הייתי לוקחת עוד קציצה ועוד אורז
אכלתי כמה שיכולתי, לא הרעבתי את עצמי שלא תחשבו ככה. הייתי שבעה. אם הייתי נשארת רעבה הייתי לוקחת עוד קציצה ועוד אורז
אנונימית
וטפ לאיזה רמה צריך להגיע בשביל לספור כמה קלוריות זה 2 קציצות ואורז!!!! פשוט תאכלי אל תתני לזה לאצור אותך וזה גם ממש לא טוב לא לאכול בכמות קטנה אפילו אם זה בקטא של דיאטה
וגודל הכף
מה משקל הקציצות
באותו הנושא: