7 תשובות
פעם שיחקתי
אני פעם ב
אני עצמי ואנוכי
הייתי משחק מי שהblack knight יצא עד שהomega יצא.
שיא הריגות 24 סולו נגד סקואדים בסוני.
כרגע המשחק פח
שיא הריגות 24 סולו נגד סקואדים בסוני.
כרגע המשחק פח
אני
אתה באמת שואל?אני פעם אחת מתוך ייאוש ניסיתי להתקין למחשב וזה לא הלך לי..
באותו הנושא: