7 תשובות
פעם שיחקתי
אני עצמי ואנוכי
הייתי משחק מי שהblack knight יצא עד שהomega יצא.
שיא הריגות 24 סולו נגד סקואדים בסוני.
כרגע המשחק פח
אתה באמת שואל?אני פעם אחת מתוך ייאוש ניסיתי להתקין למחשב וזה לא הלך לי..