7 תשובות
המשחק מת.
לא
הלוואי והייתי יודעת אבל יש לי ידידים שמשחקים
מחפש אנשים לשחק איתם ביגלל שאין עם מי אז לא ממש משחק
אני אבל פעם ב נכנסת למשחק
אני כן משחק.
כן.
למרות שזה מאוד קשה למצוא אנשים בסביבות הגיל שלי ולשחק איתם.
אני יותר משחק לכיף מאשר תחרותי.