7 תשובות
המשחק מת.
לא
הלוואי והייתי יודעת אבל יש לי ידידים שמשחקים
מחפש אנשים לשחק איתם ביגלל שאין עם מי אז לא ממש משחק
אני אבל פעם ב נכנסת למשחק
אני כן משחק.
כן.
למרות שזה מאוד קשה למצוא אנשים בסביבות הגיל שלי ולשחק איתם.
אני יותר משחק לכיף מאשר תחרותי.
למרות שזה מאוד קשה למצוא אנשים בסביבות הגיל שלי ולשחק איתם.
אני יותר משחק לכיף מאשר תחרותי.
באותו הנושא: