5 תשובות
אני הייתי נעלב אם חברה שלי הייתה אומרת אתזה
לא ניראלי. זה בטח היה ממש מצחיק.
לא דוחה
גם אני וגם חבר שלי מריירים זה בסדר
שטויות, זה יכול לקרות לכולם. הכל טוב (:
מה ..הוא דפוק לא הבנתי הוא ניסה להצחיק אותך? זה מפגר
אנונימית