48 תשובות
אני לא יודעת! טחינה זה הכי טוב!
טחינה זה אנרייטד אחוש
שואל השאלה:
אני מזועזעת
אבל האנשים שאוהבים טחינה בנשמה תדעו שיש לכם מקום חם בליבי
די טחינה זה פשוט הכי טוב
אני לפעמים אוכלת טחינה מלאה כי זה בריא
אבל פחות אוהבת
זה כזה טעים
טחינה יותר טובה מחומוס רבותי
שואל השאלה:
יותר טובה מחומוס בהחלט.
חומוס זה אוברייטד!!!!!
כי אין להם טעם
טחינה פי אלף על חומוס
אנונימית
טחינה זה החיים! במיוחד כשמכינים לבד :p
שואל השאלה:
אני גאה בכם מאוד.
שיניתי את השם משתמש בשביל אהבתי הגדולה
אף פעם לא טעמתי טחינה
שואל השאלה:
יקירתי זה הזמן לטעום את מזון האלים שלא מקבל מספיק הערכה בעולם, טחינה.
לא מתה על זה.. חומוס זו אהבה שלא תלויה בדבר אבל
אתם חושבים שיש אל במיתולוגיה היוונית או הרומית לטחינה?
שואל השאלה:
אני בטוחה במאה אחוז שיש.
אם לא ..אני פנויה
טחינה זה אלוהי.
רוצים כל אוהבי הטחינה נפתח קבוצה ונשלח לשם תמונות של טחינה כל יום ונתייג #foodporn?
ועם אורז!!!
מסכימה זה ממש טעים
כן!!אבל אני לא יכולה.
חומוס ופיתה רבו מי יותר טעים.
פתאום באה טחינה!!!!
אנונימית
זה אחד הדברים הכי טעמים
אני חולה על טחינהה הה ואפילו גולמית שלא מוסיפים לה כלום
חחח אתם חיים בסרט קשה טחינה בחיים לא יהיה קרוב בכלל לחומוס אין השוואה בכלל זה כמו להשוות נעל של ג'וצי לנעל של זארה. טחינה זה טעים רק על הפאלפל/על האש וחומוס טעים לאכול גם ככה וגם בצלחת עם איזה פיתה טובה. אין מה להשוות בכלל.
סליחה, אבל זה לא טעים.
חוץ מטחינה של החנות הזאת בירושלים בשוק מחנה יהודה, חולה על הטחינה נוגט, במבה ושוקולד שלהם.
מסכימה
שואל השאלה:
חברים אתם מדהימים אותי
חוץ מהתגובה למעלה
בעע
מה את אומרת
טחינה זה
ההמצאה הכי טובה של היקום
בסיס האנושות
המקור לשמחה
אנונימית
לא מקשיבים לאחת שלא יודעת לכתוב natural
חחח חמוד תלמד אנגלית ככה כותבים את זה
אני אמריקאי...
אופס, קצת השתקתי אותך
רגע בוא נבדוק את זה במורפיקס חמוד...
אויש פאק...xd ואני עוד חמש יחידות אנגלית שנייה אשנה
תמיד יהיה מי שאוהב יותר ופחות אין פה ויכוח בכלל
חחח חחח חחח חחח^
פדיחות... עוד 5 יחידות...
כשתרצי לקרוא למישהו חמוד תקראי לכלב שלך אה?
טוב בסדר לא כולנו אמריקאים כמוך! זאת אשמתך שאתה אמריקאי לא אשמתי!
אבל זו כן אשמתך שקראת לי חמוד וניסית ללעוג.. תני כבוד :)
נכון אתה לא חמוד בכלל אתה מלפפון חמוץ!
ישש תודה
פאק טחינה נוזלית וחמה על השווארמה,מי שלא אוהב טחינה לא יודע לחיות
איכס, טחינה
טחינה טעים רצח