10 תשובות
אני אוהב טחינה
שונאת טחינה לא טעים לי
כי זה לא טעים
לא מובן לי
כי הם לא מתחברים לגרגירים
זה לא טעים לי
כי זה חיקוי
כנראה זה לא טעים להם .
אבל לי כן :)
כי זה מגעיל
לא כולם..