11 תשובות
נובי גוד ! ה-9 במאי
בטח שיש לנו חגים
בטח שיש לנו חגים
החג הרוסי היחיד שהמשפחה שלי חוגגת זה נובי גוד שזה שנה אזרחית חדשה.
נובי גוד, אבל אנחנו לא באמת חוגגים
נובי גוד, לא חוגג
נובי גוד
פסחא
ועוד לדוגמה
אין ממש הרבה חגים
פסחא
ועוד לדוגמה
אין ממש הרבה חגים
בעיקרון זה פשוט חגים נוצרים (לא בדיוק)
אצלנו חוגגים גם את כריסמס נובי גוד וthanksgiving
אצלנו חוגגים גם את כריסמס נובי גוד וthanksgiving
אנונימית
אין אצלנו כעיקרון חגים כי בתקופה של ההורים שלנו רוסיה הייתה בתקופה קומוניסטית.
ברית המועצות הייתה בעצם מדינה אתאיסטית..
היה אסור לקיים חגים מכל סוג של דת ומי שהיה מראה סימנים דתיים ברחוב כמו צלב או מגן דוד היה נענש.
אז המציאו כל מיני חגים חילוניים כמו יום הקמת המפלגה הקומוניסטית, יום העובדים וכל מיני כאלה
ורק חג הנובי גוד נשאר, זהו החג היחידי והמשמעותי ביותר שקיימו
בגלל זה החג הזה כל כך חשוב כי זהו החג היחידי שההורים שלנו זוכרים ומחכים לו כל שנה והם העבירו אותו לילדים שלהם.
ברית המועצות הייתה בעצם מדינה אתאיסטית..
היה אסור לקיים חגים מכל סוג של דת ומי שהיה מראה סימנים דתיים ברחוב כמו צלב או מגן דוד היה נענש.
אז המציאו כל מיני חגים חילוניים כמו יום הקמת המפלגה הקומוניסטית, יום העובדים וכל מיני כאלה
ורק חג הנובי גוד נשאר, זהו החג היחידי והמשמעותי ביותר שקיימו
בגלל זה החג הזה כל כך חשוב כי זהו החג היחידי שההורים שלנו זוכרים ומחכים לו כל שנה והם העבירו אותו לילדים שלהם.
ולמה הוא דומה לחג הכריסמס
שזהו חג נוצרי?
זאת בדיוק הסיבה
פעם לפני שרוסיה הייתה ברית המועצות כלומר לפני שהיא הייתה מדינה אתאיסטית , רוסיה הייתה מדינה של נוצריים והם חגגו את כריסמס ואז כאשר היא הפכה למדינה קומוניסטית החליטו לבטל גם את החג הזה.
ואז קם איזשהו פוליטקאי רוסי והוא אמר :" למה אנחנו צריכים להרוס לילדים שלנו את כל החגים?" הם מחכים כל השנה לחג הכייפי הזה ופתאום אנחנו נבטל אותו"
לכן במקום כריסמס נהפך הנובי גוד
שזהו חג חילוני לחלוטין כי בעצם אסור היה לחגוג חגים נוצרים
הכל דומה אבל לא בדיוק
במקום סנטה קלאוס שזה בתרגום מאנגלית קדוש נוצרי
המציאו את דד מרוז שזה סבא חמוד שגר ביער או בסיביר ( לכל אחד סיפור אחר חח) ומביא מתנות
כלומר המציאו דמות חילונית
נוהגים על העץ האשוח לשים צלב בראש העץ אבל במקום זאת זה התחלף לכוכב או סתם לדמויות מסרטים וסדרות שהילדים אוהבים..
וזהו סליחה על החפירה
שזהו חג נוצרי?
זאת בדיוק הסיבה
פעם לפני שרוסיה הייתה ברית המועצות כלומר לפני שהיא הייתה מדינה אתאיסטית , רוסיה הייתה מדינה של נוצריים והם חגגו את כריסמס ואז כאשר היא הפכה למדינה קומוניסטית החליטו לבטל גם את החג הזה.
ואז קם איזשהו פוליטקאי רוסי והוא אמר :" למה אנחנו צריכים להרוס לילדים שלנו את כל החגים?" הם מחכים כל השנה לחג הכייפי הזה ופתאום אנחנו נבטל אותו"
לכן במקום כריסמס נהפך הנובי גוד
שזהו חג חילוני לחלוטין כי בעצם אסור היה לחגוג חגים נוצרים
הכל דומה אבל לא בדיוק
במקום סנטה קלאוס שזה בתרגום מאנגלית קדוש נוצרי
המציאו את דד מרוז שזה סבא חמוד שגר ביער או בסיביר ( לכל אחד סיפור אחר חח) ומביא מתנות
כלומר המציאו דמות חילונית
נוהגים על העץ האשוח לשים צלב בראש העץ אבל במקום זאת זה התחלף לכוכב או סתם לדמויות מסרטים וסדרות שהילדים אוהבים..
וזהו סליחה על החפירה
נובי גוד..
ואוו איזה מעליב זה אם בכלל!!
כול החגים