הוא אף פעם לא מסתדר לא משנה מה. כאילו לשיער שלי יש מצבי רוח. וזה מחרפן כי יש מצבים שאני באה לבית ספר והשיער שלי מסורק אוקיי השיער באמת מסורק אבל פשוט נראה כאילו זבלה, וישלי באמת באמת בעיה עם השיער שלי. מה שגם השיער שלי חלק ונפוח וישלו לפעמים תלתלים שפתאום יוצאים אני לא יודעת (לא תלתלים רצינים כאילו כאלה בקטנה )ואני לא יודעת מה לעשות כאילו להשתמש במסכות? זה באצת עוזר? קרמים????