2 תשובות
מה? לא הבנתי כלום
כי יש מה שנקרא קפיצת סוכר שאוכלים מלא ואז אחרי שזה נגמר כואב הגוף ואין כח לשום דבר ולא מקבלים מזה סכרת אבל אפשר... (ובכללי אני אומר שאני לא בטוח ושכנראה ראיתי יותר מדי תוכניות)
באותו הנושא: