7 תשובות
שואל השאלה:
לא נורא יש גם מועד קיץ אבל זה לא העיקרון.
אני ממש לא צחקתי עליה בחיים והיא חושבת שכל מה שאני עושה מכוון אליה.
היא לא דיברה איתה שלושה ימים לפני שבאתי להתנצל, והיא בכללי לא כזאת חברה טובה בחיים לא תשלח הודעה בווטסאפ למרות שעל הנייר אנחנו כן.
אנונימית
לא הייתי מתנצל, אבל כן מחייך ומדבר אליה יותר. להראות אמפתיה.
אנונימי
לא הייתי מתנצלת.
שואל השאלה:
נכון^
אנונימית
העיקר שלא נכשלת
נכשלתי באזרחות.
לומרות שאת צודקת,תיהיה החכמה והבוגרת תבקשי סליחה ותעברי את זה בישביל שהמצפון שלך יהיה נקי(: