13 תשובות
ניראה לי שזה לא שמועה אמרו לי שהיה את זה בעיתון..
בכיף יש אותנו שאנחנו נמצאים במדינת ישראל שלפי המדינות שסביבנו נקראית פלסטין ואנחנו כבשנו את המקום מהם... אז הם רוצים להגיע לפה אנחנו רוצים להישאר פה ובלה בלה עכשיו איראן מעשירה אורניום כאילו כדי להגיע לפצצת אטום ובישראל מתלבטים עם לתקוף... אובמה מגן על ישבננו ובגדול את צריכה להפסיק להקשיב לי קוראים לי הפרופסור על הבום בום טראח אני לא אמין
מדברים על זה כבר שנה, גם אם זה היה בעיתון זה לא אומר שזה יקרה (:
לכו תדעוו
מי שרוצה לדעת על זה יותר שיבוא לפרטי למדו אותי על כל העניין הזה מגיל שלוש אני אשמח להעביר תידע שלי לאחרים
בקיצור - אל תפסיקי להאמין בה' והכל יהיה בסדר!
שואל השאלה:
killmeshin תרשום אתזה פה..
שואלת השאלה
תקשיבו אירן רוצה להחזיר את המדינה לפי מה שהם המוסלמים אומרים מדינת אבותייהם ולהחזיר את הכבוד האבוד שלהם ובכך הם יכולים לנצח אותנו בדבר אחד שזהו פצצת אטום שאיימו שיפציצו אותנו הקיץ! ישראל לא מוותרת ומדברת עם אובמה שיעזור לנו וכך התחילה שביטה כלכלית על אירן שזה גרוע יותר מכל פצצה שבעולם אבל אחמדיניג'אד לא מוותר ומחליט יותר לחשוב על האטום מאשר על התושבים ומתחיל לאיים שעד סוף הקיץ ישראל תושמד! ברק וביבי לא מוותרים ואומרים שנחזיר אש אבל ימותו לפחות 500 אזרחים ישראל איימה על אירן שהיא לא מפחדת והראתה את התשדירים על הכור הגרעיני בדימונה וביב החליט כמעט סופית להפציץ את אירן תוך חודש חודש וחצי תתכוננו מי שרוצה לדעת עוד יכול לשאול אותי בפרטי
וואי אני גם p:
יש בסוף חודש הבא ותקווי שהייה כי זה בשביל שהם לא יבנו פצצת אטום אז מתחילים מלחה ועם אומרים שאין בעיתון או משהו זה לבלבל אותם...
זה עוד לא בטוח שתהיה מלחמה, אומרים שאולי תהיה, אל תפחדי
קוד כל זה לא בוח ודבר שני גם אם תהיה כל עוד את והמשפחה שלך תשמעו להוראות של פיקוד העורף לא יקרה כלום (:
אין מלחמה עם איראן זה רק שמועות
כן גם אני שמעתי אי מתה מפחד אני לא מוכנה למות..