התחברות
הרשמה
כשאני משלם את האגרת טסט זה אוטומטית מזמין לי טסט?
15 במרץ 2019, 07:44
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
3 תשובות
לא, את צריכה להזמין בלי קשר.
S
Shisoy
לא
A
Aviadd
המורה מזמין, את רק צריכה לשלם וזה מופיע לו במערכת
Dexter
באותו הנושא:
כשאני מזמין משהו באיביי אני צריך לשלם מס כשזה מגיע לארץ?
כשאתם מזמינים מהאינטרנט אתם מזמינים מהחשבון של ההורים או משלכם ובני כמה אתם?
אם אני מזמינה אמבולנס למישהו אז אני משלמת או שבמי שמטפלים משלם?
המשלם את העברת הבעלות - מי משלם את אגרת העברת בעלות לרכב?
10 אגרות של 10 זה שקל שלם? 5 אגרות של 10 זה חצי שקל?
למה כשאני עושה פלוס למישהו בתגובה זה עושה לי נעץ אוטומטית?
אפשר לשלם את אגרת הטסט בדואר, בצ'ק?
היום הייתי בשיעור נהיגה והמורה שלי אמר לי שאני צריכה לשלם אגרת רישום, מזאת אומרת?
למה כשאני עושה פלוס לתגובה שאהבתי אז אוטומטית זה שם לי נעץ?
שאלה: למה כשאני משנה שם של איש קשר בפלאפון זה לא מתעדכן אוטומטית גם בוואטסאפ?
כמה משלמים אגרת טסט?