5 תשובות
רעש לא הופך אדם למקובל, אפשר להיות שקט ו"מקובל".
ממש לא בהכרח. זה מה שאת רואה. ואני יכולה להבין אותך כי מצד אחד את צודקת, הם במרכז הכיתה כי הם "הליצנים" של הכיתה, אלו שעושים המון רעש. אני חושבת שזה נובע מקושי מסויים. בין אם זה רצון עז להתבלט כדי שיראו משהו שמישהו אחר לא רואה או כדי לנסות לכסות על איזה שהוא מקום כואב.
מצד שני, אני לא חושבת שהמון ילדים שרוצים לפתוח דברים אישיים ידברו איתם, וזאת כיוון שהם לא מראים מקום של הכלה כלשהי, לפחות ככה זה אצלנו.
אני חושבת שזה פשוט בולט לכן את חושבת שרק אלו הם המקובלים אבל אני בטוחה שיש עוד המון ילדים שקטים שמקובלים לא פחות מהם.
הכול עניין של זמן.
מה שלא קרה יקרה .

אם את/ה מרגיש/ה לא מקובל או איך שלא תקראו לזה.

זה עוד יבוא בשלב כל שהוא אחר בחיים אז לא להילחץ
מסכימה איתו^ בית ספר זה לא המילה האחרונה.
זה לא תמיד ככה
אני בן אדם רועש ולא סובלים אותי
אנונימית