3 תשובות
שים פס על מי שלא מתעניין בך
הפסד שלהם
הפסד שלהם
היי, מה השאלה, רוצה לדבר?
היי אני עברתי ועוברת תקופה קשה בחיי ההורים התגרשו בגיל צעיר עברתי הרבה משברים שהגעתי לכיתה א אז היתה לי חברה הכי טובה מהגן שיחקנו המון ביחד ויום אחד מישהי אחרת לא אהבה את זה
היא רצתה עסקה עם חברתי כמובן שהיא לא הסכימה
כמה ימים מאוחר יותר הכרנו עוד שתי חברות הם היו מאוד נחמדות אבל לא בא להם בטוב העובדה שהחברה הכי טובה שלי היא מי שאיתה הכרתי עוד שתי בנות
לאחר מכן הם היו איתה רוב הזמן ועד שים אחד הם כל אחת מהם עשתה איתה משחק פרטי שלא שיתפה אותי בו
מאוחר יותר עשו שלושתם משחק פרטי וצירפו עוד שתיים לאחר שהם סיימו לחקור במשחק הפרטי בית והבנתי סוףסוף גיליתי וידעתי של מי הבית וידעתי שהוא לאמנטוש
בכיתה ב זה חזר על עצמו עד ששתיהם הגזימו הייתי בוכה לא הסכמתי ללכת לבית ספר
אבל החברה הכי טובה תמיד תישאר כזאת
היא הפסיקה עם השטויות האלה
עכשיו אני בכיתה יותר גבוהה והיתפצלנו בכיתות אני בכיתה אחת והיא בכיתה שתיים
זוכרים את, זאת מהעיסקה שמעתי אותה מרחלת עליי בפעילות קבוצות שכל השכבה בה נעלבתי ובכיתי החברה הכי טובה שלי מצא אותי ונתנה לי חיבוק גם אם זה אומר שיכלה להפסיד
לסיכום.. ברגע שתמצאי חברה הכי טובה היא תמיד תהיה לצידך
היא רצתה עסקה עם חברתי כמובן שהיא לא הסכימה
כמה ימים מאוחר יותר הכרנו עוד שתי חברות הם היו מאוד נחמדות אבל לא בא להם בטוב העובדה שהחברה הכי טובה שלי היא מי שאיתה הכרתי עוד שתי בנות
לאחר מכן הם היו איתה רוב הזמן ועד שים אחד הם כל אחת מהם עשתה איתה משחק פרטי שלא שיתפה אותי בו
מאוחר יותר עשו שלושתם משחק פרטי וצירפו עוד שתיים לאחר שהם סיימו לחקור במשחק הפרטי בית והבנתי סוףסוף גיליתי וידעתי של מי הבית וידעתי שהוא לאמנטוש
בכיתה ב זה חזר על עצמו עד ששתיהם הגזימו הייתי בוכה לא הסכמתי ללכת לבית ספר
אבל החברה הכי טובה תמיד תישאר כזאת
היא הפסיקה עם השטויות האלה
עכשיו אני בכיתה יותר גבוהה והיתפצלנו בכיתות אני בכיתה אחת והיא בכיתה שתיים
זוכרים את, זאת מהעיסקה שמעתי אותה מרחלת עליי בפעילות קבוצות שכל השכבה בה נעלבתי ובכיתי החברה הכי טובה שלי מצא אותי ונתנה לי חיבוק גם אם זה אומר שיכלה להפסיד
לסיכום.. ברגע שתמצאי חברה הכי טובה היא תמיד תהיה לצידך