5 תשובות
זה לא אנוכי, זה קורה לפעמים ואין מה לעשות. פשוט תגידי לו שזה לא ילך ואת מצטערת.
אנונימית
תגידי שזה לא מתאים לך כרגע או שיש לך רגשות לאדם אחר. דחייה זה אף פעם לא נעים, אין ממש מה לעשות
תסרבי ומה אכפת לך יפגע או לא תרמת אנחנו לא מייחסים חשיבות גדולה אם לא אז ממשיכים הלאה פשןט תגידי שאת לא מעוניינת וזהו
אנונימי
זה לא אנוכי, לגמרי זכותך.
מה עדיף? להיות עם מישהו שאת לא באמת רוצה? זה הרבה יותר פוגע
זה לא אנוכי, מותר לך להרגיש אחרת.
תגידי שזה מאוד מחמיא לך אבל שזה לא מתאים לך כרגע. :)