5 תשובות
מה שישי טוב שלא הגזימו
אנונימית
^ כן אוף
לכל העולם זה קרה
יש תקלות באינסטה , בפייס ובווצאפ
זה בטיפול , יסתדר ביום שישי בערב
יש תקלות באינסטה , בפייס ובווצאפ
זה בטיפול , יסתדר ביום שישי בערב
גם לי חשבתי זה רק אצלי
כן סעמק
באותו הנושא: