6 תשובות
כן אבל זה גם משמין
אנונימי
ברור.:)
שום דבר לא מאה אחוז בריא יש יתרונות וחסרונות..
בריא כי יש בזה ויטמינים אבל במנגו ובננה יש הרבה סוכר
כן אבל לא ממש תשתי קצת ממנגו בננה וקצת מי מים
ברור שכן! אבל זה גם משמין חח p:
באותו הנושא: