4 תשובות
בהאם הבנאדם זורם חייכן ונותן תחושה טובה
בחיבור שלך אליהם ולוייב שהם מעבירים
כולנו בני אדם ולפעמים אנחנו לא מצליחים להתחבר לאנשים אחרים, לפעמים אלה אנשים שלא דומים לנו, בהתנהגות, אופי, אישיות ועוד...
כנראה שקשה לך להתחבר אליהם, כי הם לא כמוך והם פחות נראים לך בעין.
אבל באותה מידה כמו שכתבת, יש אנשים שכן קל לך להתחבר אליהם.
בסופו של דבר, אי אפשר להתחבר לכולם.
כנראה שקשה לך להתחבר אליהם, כי הם לא כמוך והם פחות נראים לך בעין.
אבל באותה מידה כמו שכתבת, יש אנשים שכן קל לך להתחבר אליהם.
בסופו של דבר, אי אפשר להתחבר לכולם.
אי אפשר להתחבר לכולם. כולנו בני אדם אך אנחנו שונים אחד מהשני. תתחברי לאנשים שקל לך להתחבר אליהם בסופו של דבר הם אלה שיעשו לך טוב (כנראה הם יותר דומים לך..).
באותו הנושא: