4 תשובות
בתכל'ס בטח
אבל שמע זכור לי מלפני כמה שנים שראיתי מודעה בתיכון שכל תלמידי כיתה מסוימת שהגיעו לשיעור ולא הבריזו קיבלו בונוס של 10 נק' למגן או משהו כזה אז לך תדע מה יכול לקרות
אבל שמע זכור לי מלפני כמה שנים שראיתי מודעה בתיכון שכל תלמידי כיתה מסוימת שהגיעו לשיעור ולא הבריזו קיבלו בונוס של 10 נק' למגן או משהו כזה אז לך תדע מה יכול לקרות
אם אין לך משהו חשוב כל כך אז כן.
אם אין לך משהו חשוב היום, אז כן את יכולה להבריז לדעתי :)
אם אין לך שום דבר חשוב היום במערכת אז כן.. בכל מקרה את תמיד יכולה להביא את החומר לבית ספר וללמוד למבחן בזמן שיעור פחות חשוב או בשעת חלון או משהו..
באותו הנושא: