התחברות הרשמה

כשאני מדווחת על משתמש זה מגיע למערכת או לנאמנים בכירים?

12 במרץ 2019, 04:59
נאמני סטיפסמחיקת שאלותנאמן סטיפסדיווחמשתמשים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם אני מדווחת על משתמש , (בהודעות וזה)
לנסות להבריז ממתמטיקה ולקוות שהמחנכת לא תראה הודעה במערכת שהמורים מדווחים בה דברים בשיעור?
כשאני מדווחת על מישהו, כתוב מאיפה הדיווח מגיע? כאילו איזה משתמש דיווח
אם אני מדווחת על שאלה/תשובה, המערכת מזהה את המשתמש שלי ויודעת שאני זאת שדיווחה?
למה כשאני מדווחת אני לא מקבלת נקודות?
כשאני מדווחת על שאלה זה אנונימי?
כשאני מדווחת על שאלה לאן זה מגיע?
שאני מדווחת על תשובה או שאלה, למי זה מגיע? הם יודעים שהמשתמש שלי שלח את הדיווח או שזה אנונימי?
אם אני מדווחת על תשובה לשאלה של משהו שהתשובה פוגעת או משהו כזה המשתמש שאני מדווחת על התגובה שלו יודע מי דיווח?
אם מדווחים כאן על משתמש מטריד אז מי רואה את הדיווח המערכת או הנאמנים?
אם אני מדווחת על שאלה, זה מגיע לנאמן שמחובר או לכולם?