9 תשובות
אני מראשון לציון.
אני מהמרכז
קרוב כן
למה?
היוש
שואל השאלה:
יש פה הרבה מרכזניקים!!
וגם אני מתל אביב
אנונימי
מגניבב אז מתי תבא לבקר *קריצה קריצה* חחח
באותו הנושא: