תשובה אחת
הדבר הכי נכון לעשות זה לשבת ולדבר כמו שצריך. שיחה רצינית בנוגע לכל מה שאת חושבת ומרגישה לגבי הכל. שיחה ששניכם פורקים את כל מה שיושב לכם על הלב. בשביל להמשיך ולבנות ולחזק את הקשר בניכם, אתם חייבים קודם כל להבין לדעת ולקבל אחת את השני. בהתחלה כששמעת את זה ממנו, את הרגשת שאת לא יכולה לקבל את זה, זה בסדר כשחושבים על זה. תחשבי על זה שהוא לא הסתיר את זה מאחורי הגב שלך. התגובה שלך הייתה בהרבה יותר שונה אם היית מגלה את זה מבלי שהוא היה אומר על זה מילה ומחליט להסתיר. תחשבי את מה שנכון לגבייך ולגבי המערכת יחסים שלכם. לכל דבר, מוזמנת לפנות אליי בפרטי.
באותו הנושא: