יש לי ילד בכיצה שלפני חצי שנה היינו מדברים מלא ואז קצת הסתכסכנו ואז המשכנו לדבר פירוט למטה
ועכשיו בתחילת שנה המורה הושיבה אותנו ביחד ואז הוא ישב ובכללי אני נורא אוהבת אותו כ"ידיד לשעבר" ואני כל הזמן שלוחת הודעות והוא מסנן ורק אני ואם הוא עונה זה כזה מה את רוצה וזה ואז הוא התחיל לא לשבת לידי ונעלבתי ממש כי כן דיברנו ואתמול אמרתי לו הכל והוא אמר את צודקת אני צריך להתייחז אלייך יותר יפה והוא עדיין מתייחס אותו דבר ויכול להיות שאני מחבבת אותו והוא פשוט עושה לי רק רע ואני לא יכולה אני משתגעת עכשיו חסמתי אותו ואני ממש עצוהמ
23 בספטמבר 2018, 16:47
תשובה אחת
סתם לא אכפת לו ממך, שחררי ממנו הוא לא שווה תזמן שלך