6 תשובות
דברי עם אנשים שאת יודעת שתמיד יעשו לך מצב רוח טוב! (:
ותשמעי מוזיקה שמחה והכל יעבור♥
שמעי שירים משמחים
דברי עם מישהו שאת אוהבת
או שתראי סרט מצחיק
אנונימי
במילה אחת מוזיקה:)
בשתי מילים תשמעי מוזיקה חח
באמת שאין משהו שיותר מעודד אותי מלשמוע מוזיקה בכייף
עוד הצעה זה להתקשר לחברה טובה ולדבר איתה זה תמיד ממש מרגיע אותי
והצעה שלישית זמן פשוט תעבירי את הזמן ועוד מעט תרגעי ותשכחי מהכל:)\
בהצלחה...
מוזיקה הליכה לדבר עם מישהו...
אני ממליץ לראות איזה תוכנית שמצחיקה אותך ואם אין לך אז אני ממליץ על התוכנית איש משפחה.

מחרבנים קקי סגול
אנונימי