6 תשובות
להנות מהלבד ולהבין שזה לא נורא
שואל השאלה:
זה נורא כי רואים את כולם בחבורות
זה נורא כי רואים את כולם בחבורות
אנונימית
לקבל את זה ולהבין שעוד חודש זה נגמר ולא תראי יותר את האנשים האלה.
אנונימית
לא נורא עוד קצת נגמר ואתה לא תראה את האנשים האלה שוב זה מה שקורה לי
גם לי זה ככה. אין מה לעשות רק לא ללכת לבית ספר פעם בכמה זמן
אני יודעת שזה קשה ועצוב ואפילו כואב לראות את כולם ביחד, אבל את לא מפסידה כלום! הם אלו שמפסידים אותך! תשקיעי בלימודים כי זה מה שילווה אותך בחיים, אני מוכנה להתערב איתך שהרבה מהחבורות שיש בכיתה לא יחזיקו מעמד הרבה זמן בחיים האמיתיים, בבית ספר זה סתם חברים זמניים חכי, יש לך עוד דרך ארוכה שאז תכירי חברים אמיתיים שילכו איתך תמיד❤