4 תשובות
אל תרגישי טיפשה. גם הם לא יודעים הכל. יש מצב גדול שיש נושא מסויים שאת מבינה בו יותר מהם, וככל שאת יותר לומדת מאנשים חכמים ככה את נהיית יותר משכילה בעצמך. אנשים שמקיפים את עצמם באנשים טיפשים רק כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם לא מתקדמים לשום מקום בחיים
תזכרי שידע הוא דבר נרכש
שמעתי פעם משפט
אם אתה הכי חכם בחדר , סימן שאתה בחדר הלא נכון..
אז גמאני ככה, יוצא שאני נמשכת לשיחות וקבוצות עם אנשים שרמת האינטלקטואל שלהם לפחות ברמה שלי , לרוב הרבה יותר
ונאמר מתסכל , כןכן מבאס להיות הטיפש בקבוצה אבל ידע זה לחלוטין דבר שאפשר להאדיר ולהעצים, ולהיות בחברת חכמים מועיל למטרה הזו
ותזכרי שחכמה לא מתבטאת בידיעות , חכמה מתבטאת בתשוקה שלך לידע , ויש גם חכמה שכלל לא קשורה לידע , אינטלגנציה מסוג אחר ..
שואל השאלה:
איזה חמודים אתם יואו תודה
אנונימית
באותו הנושא: