7 תשובות
אני מאוד מפחדת מזה
החתולה שלי (בפרופיל) מתה בקיץ ותמיד יש לי רגשות אשמה שזה אשמתי ושאני בחיים לא יביא יותר חתולים
ובסופו של דבר אימצתי שני גורים מהממים שהם לא ממלאים את החסר אבל ממש עוזרים לי להתגבר עליה
גם אני במחשבה שנתתי לה חיים טובים ואם היא לא הייתה אצלי רוב הסיכויים שהיא הייתה מתה הרבה לפני
אני מבינה וזה מפחיד גם אותי אבל אין ברירה אלא להתמודד עם הקשיים :(
כן גם אני מפחדת מזה
גם אני חושבת על זה , הייתי רוצה שיהיו לי חתולים אבל קשה לי לחשוב על לאמץ בעתיד בגלל שהם לא חיים לנצח
אני... אבל כבר יש לי כלבה והיא די זקנה, תתעודדי בזה שיש כלבים שמגיעים גם לגיל 14..
כן, היה לי ממש קשה להתמודד עם עזיבה או מוות של בעלי החיים שלי (והיו לא מעט)
אבל הגעתי למסקנה שנתתי להם אהבה בכל ליבי, שדאגתי להם כמו שמעולם לא דאגתי למשהו כך, ושאם לא הייתי מאמצת אותם יכל לקראות להם דברים רעים ושהגנתי עליהם ושטיפלתי בהם ככול שיכולתי.
לצערי אני לא יכולה להגיד שלא נלחמתי העזיבה של חלק וזה רגש אשמה שאני קמה איתו והולכת לישון מידי יום...
כן