9 תשובות
שואל השאלה:
אני בן 13 וגובה1.70
אני בן 13 וגובה1.70
אנונימי
כן
כן
יאפ
כן.
זה תלוי גיל. נגיד בגיל 20 זה כבר גבולי...
שואל השאלה:
כתבתי שאני בן 13
כתבתי שאני בן 13
אנונימי
צודק, סליחה. אז זה אחלה לגיל שלך
באותו הנושא: