6 תשובות
אימון
או לדבר עם מישהי
או לכתוב הכל ביומן או בדף כל שהו
או ללכת להתאמן (לי אישית זה עוזר בגלל זה)
מוזמנת לשלוח הודעה אם באלך :)
נסי לתעל את האנרגיות למשהו שאת אוהבת, ציור ריקוד ספורט או כל מה שעולה לך בראש.
אישית כשאני עצבנית ממש אני אוהבת להתאגרף בדברים (שק אגרוף או אפילו כריות)
אנונימית
מוזמנת;)
תשלחי לי הודעה אם באלך
לדבר עם מישהו... מוזמנת
כתיבה, כושר, מוזיקה