5 תשובות
לא
אנונימית
לא לקנות שיומי.
אנונימית
תחפשי סקירות לטלפון הזה.
נע יש לי גלאקסי
אנונימית
אני גם חושבת שעדיף גלאקסי על שיאומי.. מכירה מלא עם שיאומי ואייפון ואלגי ומייזו וכל חברה אחרת.
ושיאומי נשבר מהר והאיכות שם נחמדה.
וכן,עדיף גלאקסי.