66 תשובות
שאני דוגמנית וסלב
אבא שלי אומר לי "אל תעשי את מה שאני עשיתי ותתחילי לעשן בגיל 15,אחרי זה אין לי בעיה"
זה משהו שהוא אומר הרבה אבל אני ואבא שלי צינים רצח אז כן.
זה משהו שהוא אומר הרבה אבל אני ואבא שלי צינים רצח אז כן.
שהוא עובד קשה ביידים, בשביל שאני אשב במשרד.
אנונימית
"את מאומצת
כלום..
"לחם פומפרניקל"
"לא קוראים לי 'אבא די', קוראים לי 'אבא דקל'"
"אכלת פלפל, שתה מיץ"
כל המשפטים האלה מטומטמים לגמרי ולא קשורים לכלום, הוא קיבל את זה מאבא שלו.
אפילו שבפעם האחרונה שאכלתי פלפל חריף, באמת שתיתי כל הזמן מיץ.
"לא קוראים לי 'אבא די', קוראים לי 'אבא דקל'"
"אכלת פלפל, שתה מיץ"
כל המשפטים האלה מטומטמים לגמרי ולא קשורים לכלום, הוא קיבל את זה מאבא שלו.
אפילו שבפעם האחרונה שאכלתי פלפל חריף, באמת שתיתי כל הזמן מיץ.
"די כבר עם הטלפון"
"תמצאי כבר חבר"/"תבקשי מחבר שלך"
ואז שנייה אחר כך הוא אומר לי "חסר לך את יוצאת עם מישהו לפני 18"
טוב אבא, בסדר.
"תמצאי כבר חבר"/"תבקשי מחבר שלך"
ואז שנייה אחר כך הוא אומר לי "חסר לך את יוצאת עם מישהו לפני 18"
טוב אבא, בסדר.
שואל השאלה:
חחח איזו אבות קרועים ישלכם אני מת, נשבע צחקתי בקול
אבא שלי עדיין חושב שאני בכיתה ה
חברה אני בכיתה י
חחח איזו אבות קרועים ישלכם אני מת, נשבע צחקתי בקול
אבא שלי עדיין חושב שאני בכיתה ה
חברה אני בכיתה י
"תפסיקי לשבור כל דבר שאת נוגעת בו"
אני **** (השם המלא שלו) עשיתי ככה וככה
והייתי קצין בתותחנים וקיבלתי 3 צלשים
ו...
ו....
ו...
פשוט מפרט מה הוא עשה בחיים
הבנאדם עף על עצמו ברמות ולא רואה אף אחד חוץ ממנו
והייתי קצין בתותחנים וקיבלתי 3 צלשים
ו...
ו....
ו...
פשוט מפרט מה הוא עשה בחיים
הבנאדם עף על עצמו ברמות ולא רואה אף אחד חוץ ממנו
לא לפחד מאף אחד
hail come dinner is ready לול
את תלכי לגיהנום אם לא תתלבשי בצניעות
אין לי אבא
"צא מהמקלחת אתה גומר את המים החמים"
אוקי זה לא דברים שהוא אומר אלא סוג של עושה :
הוא מרכל על אמא שלי חח
ולפעמים הוא נותן לי כסף בלי סיבה
אה והוא קונה לי אוכל
בסה"כ אין מה לבקש..
הוא מרכל על אמא שלי חח
ולפעמים הוא נותן לי כסף בלי סיבה
אה והוא קונה לי אוכל
בסה"כ אין מה לבקש..
תכבי את הבוילר יש מים חמים
*נכנסת למקלחת*
*מים קפואים*
*נכנסת למקלחת*
*מים קפואים*
תצאי מהשירותים יש לי קקי .
הורים גרושים.
הורים גרושים.
שאני מטומטמת. חולירע. שיצאו לי העיניים אמן
שיש לנו מחלות נפש במשפחה(כי מבזבזים לו כסף כן?)
שיש לנו מחלות נפש במשפחה(כי מבזבזים לו כסף כן?)
אנונימית
"לכי ללמוד באוניברסיטה לפני הצבא"
"אין לי כסף"
"תעשי רישיון"
"תלמדי טכנולוגיה"
"אין לי כסף"
"תעשי רישיון"
"תלמדי טכנולוגיה"
מה הוא קנה בסופר
שאני מיוחדת
לא לדבר עברית בבית, כדי שלא נשכח את הרוסית
פינקנו אותך יותר מדי
אנונימית
"למה אתה בלי טפצ'קי? שים אפצ'קי ולא יהיה לך קר. לא חייב להדליק מזגן"
"כמה זמן הדוד דולק?!"
"תלמד טוב ויהיה לך יותר קל בעתיד"
"כמה זמן הדוד דולק?!"
"תלמד טוב ויהיה לך יותר קל בעתיד"
את כבר בת 16, את אמורה להבין דבר או שניים.
אבא אני בת 19
לא את לא .אל תשקרי!
ילדה מושתנת ומסריחה שלא מבינה כלום מהחיים שלה .
ולכן אנחנו לא בקשר כבר 4 שנים
אבא אני בת 19
לא את לא .אל תשקרי!
ילדה מושתנת ומסריחה שלא מבינה כלום מהחיים שלה .
ולכן אנחנו לא בקשר כבר 4 שנים
אנונימית
תמותי
אנונימית
תצאי מהשירותים
אין לי כסף
אנונימית
לכי לעזאזל את חסרת ערך
"תסתכלי על עצמך, בחורה בת 22 ולא עושה כלום"
אני: "21"
תמיד מגדיל אותי בשנה.
אני: "21"
תמיד מגדיל אותי בשנה.
הוא אומר לי שאני פיל ואז אומר לי לא להתייחס לאף אחד כי אני הכי יפה בעולם
בגלל שאני לסבית הוא כל הזמן כזה
לפחות לא תביאי בנים הביתה
לפחות לא תביאי בנים הביתה
אנונימית
"מה את זקנה בת 80?"
"מה קרה את הדיכי?"
._.
"מה קרה את הדיכי?"
._.
"אם מישהו מתקרב אלייך אני מרשה להשתמש באלימות"
אבא:'יש לך מחר סיור"
אני:" אין לי"
אבא:" אפילו כתבו בקבוצה של ה'2"
אני" אבא אני בכיתה י"
אבא:'יש לך מחר סיור"
אני:" אין לי"
אבא:" אפילו כתבו בקבוצה של ה'2"
אני" אבא אני בכיתה י"
אנחנו לא מדברים תודה לאל
אנונימית
אין לך איזה חבר ללכת אליו?
את מכבידה עליי
את עושה לי רצח אופי
את רוצה כבר להרוג אותי בשביל הכסף (הוא קמצן)
או כמו שאומרים כאילו "בוא" אז הוא אומר לי לכי
אבל הכל בצחוק בינינו
את מכבידה עליי
את עושה לי רצח אופי
את רוצה כבר להרוג אותי בשביל הכסף (הוא קמצן)
או כמו שאומרים כאילו "בוא" אז הוא אומר לי לכי
אבל הכל בצחוק בינינו
אנונימית
"רק פרות אוכלות חסה"
"תמצאי כבר חבר"
"תפסיקי לשבור כל דבר שאת נוגעת בו"
"תפסיקי להיות כל היום מול הטלפון"
"תעשי לי מסאג"
"תפסיקי לשבור כל דבר שאת נוגעת בו"
"תפסיקי להיות כל היום מול הטלפון"
"תעשי לי מסאג"
אני: אבא תיקח אותי לחברה
אבא: *שקוע בטלוויזיה*
אז מסקנה הוא לא אומר לי כלום והוא חלק מהספה בבית.
אבא: *שקוע בטלוויזיה*
אז מסקנה הוא לא אומר לי כלום והוא חלק מהספה בבית.
גמרת את המים ?
נו מה עם החבר הזה שלך ( והוא צוחק איתי )
**** מתי אני אשתדך לך מישהו ?
ויש עוד מלא חחח אנחנו ממש צינים וצוחקים אחד עם השני
נו מה עם החבר הזה שלך ( והוא צוחק איתי )
**** מתי אני אשתדך לך מישהו ?
ויש עוד מלא חחח אנחנו ממש צינים וצוחקים אחד עם השני
"פעם אחרונה שאתה נוגע בשלט
"תפסיקי לראות בובספוג זה לילדים קטנים"
"מתי לשדך לך מישהו"
"מתי לשדך לך מישהו"
אה את לא כיתה ז? (אני כיתה ט)
אנונימית
די לבזבז את החיים שלך בשינה
" אם מישהו יפגע בך אני ארביץ לו"
" אמנם את לא טובה במתמטיקה, אבל את יפה וזה אומר משהו על הפנימיות שלך"
" איזה בת נחמדה יש לי"
" אמנם את לא טובה במתמטיקה, אבל את יפה וזה אומר משהו על הפנימיות שלך"
" איזה בת נחמדה יש לי"
את כיתה ט' נכון?
גם אם נפלת, תקומי
כן
'' תשמרי כבר על הנעליים! ''
או שאני עצבנית '' את כמו אמא שלך את...'' (אף פעם לא הבנתי את הקטע להגיד עוד פעם ''את'')
כשאני משגעת אותו שאני רוצה משהו '' תעשי מה שאת רוצה...''
או שהוא מסתכל עליי כשאני מדברת עם חברה בטלפון ואז הוא אומר '' ילדה בת 11 לא צריכה לדבר בטלפון עם חברות כל החיים!! '' ואני מסתכלת עליו כזה '' אני 14...''
או שאני עצבנית '' את כמו אמא שלך את...'' (אף פעם לא הבנתי את הקטע להגיד עוד פעם ''את'')
כשאני משגעת אותו שאני רוצה משהו '' תעשי מה שאת רוצה...''
או שהוא מסתכל עליי כשאני מדברת עם חברה בטלפון ואז הוא אומר '' ילדה בת 11 לא צריכה לדבר בטלפון עם חברות כל החיים!! '' ואני מסתכלת עליו כזה '' אני 14...''
תדליק את הדוד
''אני אחזיר אותך לווטרינר '' ''די להיות החמור של שרק'' ''את הכי יפה בעולם של ''תותית שלי '' אבא מצחיק רצחחח
"כל היום את רק בפאלפון"
אבא שלי תמיד אמר לי שאני מכוערת שמנה ניראת כמו חזיר מפגרת....
אנונימית
הוא לרוב אומר לי לשטוף את הכלים לפני שאני מכניסה אותם למדיח
ואם אני לא מכניסה למדיח ומשאירה אותם בכיור הוא צועק עליי להכניס למדיח
(:
ואם אני לא מכניסה למדיח ומשאירה אותם בכיור הוא צועק עליי להכניס למדיח
(:
שאני שטן והמן כי אני רעה חחחחחח
"אם מישהו מרביץ לך תחזירי לו."
אה ובדיחות לא מאד טובות.
וכל פעם שאני מדברת איתו על סבתא שלי הוא אומר "אוי אני חייב להתקשר אליה אחרת היא תחשוב ששכחתי ממנה".
הוא חייב להתקשר לסבתא שלי לפחות 3 פעמים בשבוע.. אחרת היא באמת נעלבת.
אה ובדיחות לא מאד טובות.
וכל פעם שאני מדברת איתו על סבתא שלי הוא אומר "אוי אני חייב להתקשר אליה אחרת היא תחשוב ששכחתי ממנה".
הוא חייב להתקשר לסבתא שלי לפחות 3 פעמים בשבוע.. אחרת היא באמת נעלבת.
"את לא צריכה עכשיו חבר"
ולפרוטוקול אין לי חבר -_-
ולפרוטוקול אין לי חבר -_-
מה את לא שומעת בלי משקפיים
אנונימית
"אחלה גבר"
~גן עדן מקדם~
לי אמא כול הזמן מעלה בשנה
לי אמא כול הזמן מעלה בשנה
"תביאי לי כוס קולה למיטה, אלינור"
הוא לא אומר לי, אנחנו לא בקשר.
" תכבו את הדוד !!! , מי הדליק את הדוד ? יש מים אש, הרביצו לך ? מגיע לך (במרוקאית זה מצחיק), צובט לי בישבן ושואל : "מה זה מכנס חדש ? תביא לבדוק את הרכב הבד..."
אנונימי
*אח שלי עולה לחדר עם אוכל*
אבא: "דיןן רד למטה עם זה!!"
*אני עולה לחדר עם אוכל*
אבא: "רק לא בשכיבה נסיכה שלי"
אבא: "דיןן רד למטה עם זה!!"
*אני עולה לחדר עם אוכל*
אבא: "רק לא בשכיבה נסיכה שלי"
לא מדברים
באותו הנושא: