10 תשובות
לא רוצה ילדים גם ככה.
הדבר היחידי שיצא לי מהגוף זה קקי ופיפי
לוותר על הילדים שיהיו לי.
מן הסתם לוותר על ההורים זאת שושלת... ההורים שלי לא יחיו יותר ממני הילדים שלי כן זה מעגל החיים
לוותר על ההורים שלי.
לא זה ולא זה זה הדבר הכי עצוב שיש וגם מוות לבנאדם שאתה אוהב זה הכי עצוב שיש
לוותר על האפשרות להתרבות? כע אני הייתי מוותר
ממילא אני לא צריך את זה
ואני גם ככה מתכנן לאמץ
הורים. שלא תבין אותי לא נכון אני מת על ההורים שלי. אבל אני יודע שההורים שלי לא היו מסכימים לבחירה הזאת ואני גם ממש רוצה שיהיו לי ילדים
שואל השאלה:
ולא יהיו לכם אפשרות להוליד ילדים בחיים
לוותר על הילדים שיהיו לי, אפשר לאמץ.
אני בחיים לא אוותר על ההורים שלי.
לוותר על הילדים עם כמה שזה עצוב :( אבל אפשר לאמץ..