5 תשובות
זה טלפון טוב גם לי יש אותו
כן לגילך זה מושלם
חחח תהני חמודה
באמת שיאומי זה ממש נוח לאח שלי בן 12 יש אותו
לא יותר מדי מסובך ונוח רצח